nuffnang

NUFF

Sabtu, 4 Januari 2014

[TRAVEL] Laluan Domestik Air Asia Malaysia Yang Belum Pernah Dicuba

Sepanjang aku terjun dalam aktiviti travelling ni, belum pernah aku pergi ke dua destinasi yang tersedia dalam route domestik AirAsia iaitu Kota Bharu dan Tawau. Yang lain sudah pernah dan kebanyakkannya laluan yang aku ambil adalah dari Lcct.

Hampir semua aku dah alami route di atas, kecuali melibatkan destinasi dari Kota Bharu & Tawau
Kenapa dua destinasi tu belum pernah aku cuba? Tapi aku memang pernah berangan nak pergi kedua-dua tempat tu. Kalau setakat Kota Bharu, tak perlu ambik flite pun aku boleh pergi. Drive pun dapat dari Terengganu.

Tahun lepas, aku dah bercadang nak gi tawau. Nak pergi pulau-pulau yang cantik kat sana. Tapi kes Lahad Datu, terus terbantut rancangan aku. *Sanggup engkau jadi tebusan encik Kiram?

Semoga aku berjaya mencuba ke semua laluan domestik air asia tersebut, dan aku juga teringin nak rasai laluan terbaru iaitu Kota Bharu - Kota Kinabalu..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...