nuffnang

NUFF

Khamis, 10 Disember 2009

KENANGAN : THN 6 '09

Rupanya dalam henset aku ada lagi beberapa gambar murid-murid tahun 6 (2009). walaupun baru setahun aku kenal mereka, tetapi sungguh bermakna bila di samping mereka ketika tahun pertama aku mengajar! (ya, 1st year! itu menjadikan ianya cukup meninggalkan kesan).




Gambar tersebut diambil ketika waktu malam iaitu sama hari dengan result UPSR diumumkan. Mereka buat apa tu? Sebenarnya mereka sedang berkaraoke (aku tak terlibat ok! suara tak sedap! hehe..). Pada ketika itu juga mereka masih tidak tau keputusan UPSR masing-masing kerana pada keesokan harinya barulah result itu tiba di sekolah. Gembira sakan mereka sebab sudah tamat sekolah rendah. Pastinya menjadi ingatan abadi buat mereka!

4 ulasan:

  1. best pula tgk budak2 cikgu...macam tgh rai keputusan UPSR pula ya...padahal sebelum result keluar pula..haha..macam2 budak2 sekarang...tp itulah sifat semula jadi mereka..kadang2 buat kita tergelak..kadang2 buat kita geram..apa2pun..harap cikgu gembira dan seronok menabur bakti di sana...

    BalasPadam
  2. terima kasih kerana memberi komen di sini. tambahan pula saya masih baru sebagai seorang pendidik dan semoga kita dapat berkongsi bersama serta bertukar-tukar pandangan.

    semestinya seronok menjadi insan bergelar guru dan susah nak dapat pengalaman seperti itu..

    BalasPadam
  3. Yup!! Tahun Pertama jadi GURU, itu akan jadi kenangan sampai bila2...

    BalasPadam
  4. betul tu suzi.. susah nak luntur pengalaman pertama bagi sesuatu perkara!

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...