nuffnang

NUFF

Rabu, 16 Disember 2009

CETUSAN CORETAN

Sebenarnya, aku teramat-amat malas nak update blog ni disebabkan keadaan internet yang entah hape-hape tu.. Kejap dapat connect, kemudian terputus. Nasib baik lah aku masih ada alternatif lain; DiGi HighSpeeed Data Transfer a.k.a broadband! Tapi ianya cukup melelahkan kerana aku terpaksa meningkatkan keimanan dalam bersabar! Dengan kelajuan seperti dial-up (sebab dalam kawasan GPRS je), nak loading satu webpage pun lembhaaaap nak mampos [sambil menguap..]. Hehe..

Dan kelmarin, aku meng-upload sekeping gambar [hmm..penjodoh bilangan untuk gambar maya disebut apa? Sekeping? Sekeping gambar pada skrin komputer? Ah, lucu benar!]. Ternyata aku menjadi seorang yang penyabar. Kehkehkeh..

Banyak kisah sepanjang minggu lepas, tapi semuanya terbantut! Yang paling meriah, kisah kawan-kawanku bergelar pengantin. Kesian pasangan yusof dan roziana, bermerah mata (jgn salah tafsir..) di hari berbahagia mereka. Bermerah atau berputih mata? Betul apa yang aku cakap; BERMERAH MATA! Diorang mengalami permasalahan konjugtiva. Sakit mata merah la..tak paham lagi? Secara sainstifiknya mereka dijangkiti konjungtivitis! Arakian, mereka berdua telah terlebih masyhur apabila kaca mata hitam menjadi teman tatkala bersanding! Apa apa pun, aku ucapkan selamat pengantin baru, semoga berbahagia sokmo! TQ atas jemputan itu!

Rugi betul aku! Lupa nak ambil gambar diorang dan aku sewaktu majlis tersebut.. Excited sangat kot..hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...