nuffnang

NUFF

Sabtu, 5 Disember 2009

FS vs FB

Ok. Awal-awal lagi aku nak bagitau, ini bukannya perdebatan atau sebagainya.. cuma sekadar pandangan peribadi sahaja. Jadi mari ikuti sorotan ini dengan rasa hati terbuka.

Sebenarnya, aku lebih suka menggunakan rangkaian-sosial (sosial networking) yang mudah diakses (easy to access) dan mesra pengguna (user friendly). Aku pernah menggunakan MySpace dan Multiply tapi tak kemana-mana halatujunya. Lumpuh begitu sahaja! Twitter pulak aku tak pernah cuba pun..

Facebook aku:

Yang pasti, aku masih meneruskan perjuangan di medan bersosial, Friendster(Fs) dan Facebook(Fb). Tapi akhir-akhir ini aku lebih kerap menggunakan Fb berbanding Fs. ketika zaman pengajian di U dulu, sememangnya Fs menjadi idola aku. Sekarang dah tak seperti dulu. Aku lebih suka penampilan Fb yang ringkas tetapi signifikan!

Friendster aku:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...