nuffnang

NUFF

Isnin, 7 Disember 2009

CUTI UMUM 2010 @SARAWAK

Fuhh.. Letih jugak nak edit file pdf kepada file jpeg (gambar). Sebenarnya cuma ambil masa kira-kira 15minit je. Dan hasilnya, aku berjaya memuat naik jadual hari kelepasan am persekutuan dan negeri sarawak utuk tahun 2010. Jadual cuti umum ini hanya untuk negeri sarawak sahaja (tempat aku bertugas!)

Seperti biasa, jadual ini amat penting bagi aku untuk menguruskan perancangan mendatang! Mungkin tidak perlu aku memperjelas segala perancangan aku di sini. Hargailah masa kerana sesungguhnya manusia senantiasa dalam kerugian..

2 ulasan:

  1. wah wah... nak copy.. tumpang copy ya jadual hari kelepasan tue (^,^)..

    BalasPadam
  2. dipersilakan untuk meng-copy jadual itu. TQ singgah ke sini.

    baru ku sedar, rupa-rupanya cuti pertengahan penggal II bersambung dengan hari raya puasa! kena plan betul2 sebelum beli tiket flight..hehhehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...