nuffnang

NUFF

Khamis, 17 Disember 2009

BACKGROUND & PERISTIWA

Sudah lama aku menggunakan background yang sedia ada dan pada hari ini, aku telah menokoknambah rupa blog aku ini. kalau diikutkan hati, aku malas nak letak background sebab serabut sangat nampak. Kesudahannya, aku letakkan background yang ringkas (macam tak ringkas pun!..hahaha). Taktau la pandangan orang lain tentang latarbelakang yang aku pilih ni.. harap-harap tak sakit mata dah ler! Tak lawa takpe, asalkan tak hodoh! hahaha..

hmm.. disebabkan aku dah habiskan sedikit masa untuk memasukkan background, maka tak jadi nak cerita panjang-panjang pasal entry mengenai hari penyampaian hadiah dan sijil 2009 sk nanga grenjang sebagai penutup tirai aktiviti sekolah pada tahun ini..

Dengan adanya gambar ini, semoga aku dapat mengingati detik-detik dan peristiwa yang telah berlangsung itu sebagai memori pada masa hadapan.

1 ulasan:

  1. semestinya gambar menjelaskan segalanya...Tahniah buat cikgu dan rakan-rakan kerana menjayakan Majlis penyampaian hadiah ni..gambar-gambar ni mesti akan menjadi kenangan pada masa akan datnag...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...