nuffnang

NUFF

Ahad, 20 Disember 2009

BEBAS HUTANG!

Alhamdulillah, bersyukur sungguh kerana aku kini tidak lagi berhutang daripada pinjaman kewangan dalam pengajian terdahulu. Sebelum aku masuk UTM, aku telah membuat pinjaman daripada pihak Yayasan Terengganu sebanyak seribu ringgit. Masa tu, aku perlukan duit sebagai back up kalau duit pendahuluan PTPTN tak cukup! Meskipun aku ada membuat pinjaman PTPTN pada awal pengajian dulu, aku telah menjelaskan segala duit pinjaman tersebut (kalau tak silap sebanyak 7 ribu ringgit) kemudiannya, aku telah ditawarkan biasiswa JPN. Tidak perlu lagi aku meminjam dan berhutang!

Pada hari khamis lepas, aku telah menjelaskan bayaran pinjaman aku (lihat gambar utama - pintu utama yayasan terengganu). Gambar yang lain tu sebenarnya gambar sampingan. Ketika aku berhenti makan tengahari di kawasan kelulut,marang.. aku sempat snap berapa gambar je.

p/s- sungguh berbeza pantai di terengganu berbanding pantai di sarawak. walaupun cuaca agak kurang elok dan musim tengkujuh, air laut di pantai terengganu tetap jernih dan kebiruan! Lain pula keadaannya di sarawak, contohnya di pantai kabong..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...