nuffnang

NUFF

Isnin, 22 Disember 2008

TRIVIA MISI RAHSIA

Sebelum ni dah citer pasal aku gi ambik hadiahkan, so kali ni aku just nak share beberapa trivia pasal misi aku hari tu dan sedikit gambar untuk dikongsi bersama.

Trivia kali ni (boleh dikategorikan sebagai trivia ke?) adalah:
* First time aku naik bas double-dacker, bas ekspress Transnasional.
* Ambil gambar diri sendiri dalam bas, macam jakun je, nasib baik seat sebelah aku takde orang.. hehehe.
* Beli tiket on the spot. Pastu sedar-sedar beg tertinggal kat rumah lagi lepas beli tiket. Kena balik semula ke rumah ambik beg baju tu.* Marathon mendengar muzik paling lama iaitu selama 6 jam berturut-turut ketika duduk dalam bas. Nokia N81 tu sampai keluar signal bagitau bateri dah low.
* Tak tido pun dalam bas sepanjang perjalanan dungun-kuala lumpur (ni pun trivia gak ke? padahal banyak kali gak aku tak tido sebelum ni. hahahaha.

* Sarapan pagi kat KLCC sebab kawan aku tu nak ambik geng dia sebelum ke Subang. kalau tak aku breakfast kat area RHB Centre je.
* Kawan aku tu dropkan aku kat depan RHB centre dalam pukul 8 lebih sebelum dia ke Subang. Awalnya aku sampai kat RHB centre Jln Tun Razak ni. Nak gi hadiah dalam kul 10pagi. So aku lepak kejap depan Bangunan tu.
* Bila bosan, aku pun bukak GPS. Check location. Nanti aku kena gi Lowyat sorang diri. Kawan aku balik dari Subang kul 3. Takkan aku nak tunggu kan?
* Aku gi cari Jalan Inai, shortcut untuk ke Lowyat. Aku ikut jalan tu samapi kat ujung then aku nampak bangunan Berjaya Time Square. Dah dekat la tuh. Pastu patah balik. Lebih 20minit gak aku jalan kaki, kemudian aku terus ke RHB Centre dalam pukul 9.35pg.
* First time melangkah masuk ke RHB centre tu. Tak ramai pun orang. Not crowded.
* Sempat lagi aku depositkan duit dari akaun BSN ke dalam akaun RHB.
* Berposing dengan hadiah henset w760 tu, aku yang mintak org RHB tu ambilkan gambar kat office dia tu. hehehe.. kenangan ni.* Jejalan sorang diri ke Lowyat, tapi taktau nak buat ape sebab dah letih sangat kot kaki berjalan.
* Masuk plaza Imbi hampir sesat sebab tak jumpa pintu keluar. Apa aku dah buat ni??
* Gi KLCC balik naik tren,dah janji nak jumpe kawan (kat U dulu)sebelum kul 12tghari. Dibelanja makan nasi bojari, first time rasa. Lupa nak snap gambor.

Isyhh.. banyak la pulak trivia ni. Ni baru hari pertama (tak termasuk sebelah petangnya lagi ni). Okey la, aku sambung balik citer ni mungkin dalam blog frenster aku kot nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...