nuffnang

NUFF

Selasa, 30 Disember 2008

SALAM MAAL HIJRAH

Ya Allah, kemarin perit rasanya tekak aku sebab kuat sangat batuk. Hari ni dah kurang sikit. Alhamdulillah.. Kemarin memang dah berhajat nak meng-hupdate-kan blog ni tapi tak sempat. Sempat post entry kat blog kelas SN3 je, pastu aku dah tak sanggup menyembur virus-virus ke skrin apabila asyik terbatuk-batuk. Dan hari ni, sempat jugak aku online tujuannya nak repair CHAT BOX kat blog ni, tapi macam gagal je..

Ermmm, sakit hati betul hari ni, call bahagian pengurusan sekolah rendah kat putrajaya tak dapat-dapat. Geram. dari pagi sampai petang line asyik busy je.. Petang tadi sempat la aku berbual dengan shah melalui phone (tension akibat tak dapat call putrajaya!)

Apepun, aku nak ucapkan salam maal hijrah kepada semua pembaca blog ni. Kebetulan tahun baru islam dan tahun baru omputih dekat-dekat.. jadi apa azam tahun baru ni?? Aku doakan(sempena bergelar guru pada tahun depan) iaitu supaya Allah tetapkan hati dan fokus diriku pada amanah seorang guru. Semoga dipelihara dan tidak melencong dari landasan. Azamku, salah satunya nak memperbanyakkan lagi ilmu agama di dada. Lagi pun kena posting kat sarawak, mana la tau nanti anak murid tanya itu dan ini pasal agama terutamanya murid-murid bukan islam. Boleh la dakwah sikit kat diorang. hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...