nuffnang

NUFF

Isnin, 15 Disember 2008

MENDUNGNYA CUACA!


Taktau nak tulis apa kat blog sendiri.. Kalau tulis diari kat sini, nanti semua orang baca. Tak privasi langsung. Takde idea nak tulis dalam dua tiga hari ni..sebab 2 hari berturut-turut gi kenduri. Makan daging banyak sangat kot. hehehe..

Rasanya berat badan aku cam naik je bulan ni..next week bedal makan gulai kenduri lagi. hahaha. Dah ler duk umah layan astro je.. sama-sama ngan adik aku layan citer kartun. CartoonNetwork, Nickoledeon, Astro ceria pun layan gak. pastu layan main internet.. Malas nak bukak Yahoo!Messenger, takde mood nak chatting.. kalau chatting macam tak ikhlas je nak jawab (ada jugak ke macam ni??)

Hopefully, lepas di-postingkan nanti, aku masih rajin nak update blog sendiri. Nilah my very first blog. Eh..ye ke? Cis Fahmi tipu.. yang dalam friendster tu bukan ke blog pertama aku? tak, maksud aku my first blog that stand-alone.. yang dalam friendster tu tak aci.. (hehehe, pandai nya menjawab..hohohoh)

nak nengok blog aku kat frenster tu? takde la secret sangat.. jarang update gak.. dan agak berusia jugak la sebab (kalau tak silap) aku start publish sejak tahun 2005. Ni har link nak ke blog aku tuh:
http://zulfahami.blog.friendster.com/


;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...