nuffnang

NUFF

Khamis, 18 Disember 2008

MEMULAKAN MISI RAHSIA

Pagi ni, aku bangun awal-awal. ada misi. nak gi kuala lumpur. tapi sempat lagi aku online sebelum memulakan misi ni. Misi apa tu? hahahah.. sejak aritu lagi samir asyik tanya aku bila nak turun k.l, tapi sampai saat ni aku tetap tak berganjak dari rumahku yang tercinta ni..

Sori la samir, baru semalam aku terfikir nak turun k.l, mungkin aku dah bosan tahap dewa duk kat umah kot.. apepun, samir telah selamat pergi ke k.l tanpa ditemani aku baru-baru ni.. beli ape ek kat Pc fair tu? ke mung dok gi PC Fair? hoohohoo

aku turun k.l ni bertujuan, nama pun misi kan? so aku turn kali ni nak gi collect hadiah yang aku menang. kena gi RHB centre kat sana untuk redeem hadiah. aku ada masuk peraduan masa praktikum baru ni (senyap2 je.. shah dan usop pun tak tau). dan aku menang sebuah henpon lagi. SonyErikson W760. Jangan jeyles tau..

Hmmm.. misi kali ni taktau berjaya ke tak, sebab aku blom beli tiket bas lagi. harap2 ada. aku baru terfikir semalam je dan amik keputusan nak gi k.l hari ni. Fuhhh..jampi kiri, jampi kanan, moga-moga tiket bas ada! maklum la beli on the spot. okey la, misi baru nak bermula. jumpa lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...