nuffnang

NUFF

Jumaat, 19 Disember 2008

CATATAN RINGKAS

Finally, aku berjaya gak sampai ke kuala lumpur walaupun ada 'satu kejadian' yang tak disangka-sangka berlaku. Bas singgah di bandar dungun lebih kurang pukul 11.30pg dan tiba di hentian putra dekat-dekat pukul 6ptg.

Tumpang menginap kat umah kawan (ex-schoolmate), thanks ibrahim.. duduk bual2. dia layan main game pastu. agak lewat kami gi makan malam.

jam kat laptop ni pukul 5pagi, aku ni ngigau ke update blog pagi2 buta ni? takde la, aku sakit perut pastu tengok laptop kawan aku terbukak, terus je online.. dia tido lagi, esok keje kan.. Nasib baik umah dia ada internet.

Misi diteruskan lagi.. perancangan kami; pagi-pagi besok ibrahim terus hantar aku kat RHB centre kat Jalan Tun Razak. Sebenarnya dia pun kurang arif dengan tempat tu. Chaiyok! semuga diriku berjaya sampai ke sana..

okey la, misi membawa pulang henset akan bersambung pada coretan akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...