nuffnang

NUFF

Sabtu, 3 Disember 2011

JAMUAN PERPISAHAN T6 2011

Sebelum aku masukkan entri pasal latest vacation, aku nak habiskan cerita aktiviti di sekolah dulu; jamuan akhir tahun. Berlaku seminggu sebelum cuti akhir tahun 2011, iaitu pada tanggal 13nov 2011. Majlis serba ringkas ini dibuat untuk meraikan kesungguhan mereka menghadapi UPSR dan menempuh alam persekolahan primari selama 6 tahun.

Selaku guru kelas tahun 6, aku cukup berpuashati mendidik mereka walaupun adakalanya mereka sidikit nakal. Semoga mereka melangkah ke alam dewasa dengan lebih berjaya!

Jamuan Perpisahan Tahun 6 2011. All d' best to you guys! Dari kiri bawah: Kristina Naya, Magdelyn Jelembai, Diana Kemban, Stanley Digat (di belakang aku). Dari kiri atas: Walter Pengiran, Nunoi, Olivia Anggil, Henry Merom, Dominic Issau, Wilson Ngadan, Freedy Chambai.

Jamuan ini, sebahagiannya disumbangkan oleh aku sendiri.. Makanan ringan merupakan duit tabungan mereka sendiri.

Posing di depan rezeki..

Bihun goreng ni, aku masak sendiri guna dapur dewan makan. See. ada keropok goreng yang diimport khas dari terengganu!

Artis jemputan. Opss, silap.. Warden yang dijemput skali untuk memeriahkan majlis.

Muka innoncent lagi. bila diorang dah besar, mesti lucu melihat semula wajah diorang ni..

Happy! Horeey..dah abis UPSR. Leh kawin..eh silap, boleh masuk secondry school pulak!

Gembira yeaa.. ingat, masih jauh lagi perjalanan korang. Semoga Sukses!

Okehh.. hadiah yg cikgu bagitu, simpan elok-elok. Tersirat pelbagai harapan pada hadiah tu. Rungkailah simbolik hadiah yang cikgu beri tu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...