nuffnang

NUFF

Jumaat, 8 Jun 2012

BERSEDIA UTK KEM GERAK GEMPUR

Baru aku teringat pasal kem ni yang akan diadakan selepas naik cuti nanti. Ada beberapa tugasan yang belum aku sempurnakan lagi untuk program ni. Dah akhir cuti baru terpikir. *seronokkah cuti sekolah?*

Tapi tak banyak yang kena buat, tapi kalu tak buat, lagi banyak la benda tertangguh.. nak pikir pasal trip akan datang lagi.. wokeh, program ni sebenarnya mengkehendaki aku (*betul frasa tu?) menjadi fasilitator kepada murid-murid dari 4 buah sekolah. Program berkelempok ini adalah acara tahunan untuk murid-murid yang bakal menghadapi UPSR dalam zon krian.


Yang pasti, bukan aku sorang aje yang akan jadi fasi tu.. Err, apa yang aku kena buat ni? Nanti aku check semula 'note' yang aku dah sediakan tu.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...