nuffnang

NUFF

Ahad, 28 November 2010

AKAD NIKAH

Majlis akad nikah kawan aku berlangsung hari ini!(bukan aku okey..) Kadinya adalah Imam Besar Masjid Negeri Sarawak. Grand-nya! Hehehe.. (rupanya rumah tok kadi tu depan rumah pengatin je.. ). Anyway agak besar juga la sambutan majlis akad nikah si kawan aku ni, Mushrizwan, member a.k.a coursemate aku masa kat UTM dulu. Pasangannya orang Kuching..

Nak tulis panjang-pajang macam tak larat je. Padat sgt aktiviti kelmarin mcm perdana menteri aje aku *ok, part disamakan dengan mcm PM melampau sikit! Takde la sesibuk sgt la.. Nah check it out gambar yang aku snap.

Ketibaan pengantin lelaki ke rumah pengantin perempuan diiringi barang hantaran

majlis akad nikah bermula. ada khutbah yang agak lama juga..

Sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz sahaja. tahniah!

diikuti pula dengan marhaban sesudah sesi menyarung kan gelang dan cincin

aku bergambar dengan pengantin. yang lain tu gambar family dia..
Majlis bermula sejak pukul 10pagi sampai pukul 2ptg. Lenguh wehh.. Pastu gi amik kawan kat airport Kuching. Gi check in hotel dan bawak diorang jalan-jalan kat sekitar kuching samapi malam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...