nuffnang

NUFF

Ahad, 3 Februari 2013

SELAMAT TINGGAL JANUARI

Salam semua!

Sekejap je dah habis bulan januari. Tapi macam banyak benda yang belum aku settle. Aku masih lagi berhutang untuk meng-update pasal trip aku ke Cambodia, Bangkok (yang ni sekerat jalan jer) dan juga trip berkumpulan ke Padang-Bukittinggi. (sikit jer lagi nak siap, tapi tak siap2 jugak).

Bulan lepas juga, dua kali aku ke luar negara *robek poketku!*,  satu ke singapore dan satu lagi ke vietnam. dua-dua aku belum taip lagi entrinya.

Depan USS


Cu Chi Tunnel, antara tempat tuju aku ke Vietnam

Hal sekolah pun banyak lagi aku kena fokus. setakat ni, aku belum optimumkan lagi tumpuan aku pada murid tahun 6. Cikgu lagi risau berbanding calon UPSR. Dokumentasi untuk subjek lain pun masih berterabur. Haishhh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...