nuffnang

NUFF

Sabtu, 28 Januari 2012

AKTIVITI CUTI CNY 2012

Dah hampir seminggu aku kat kampung. Sejak aku berada di semenanjung pada sabtu lepas, banyak betul kenduri dan undangan majlis perkahwinan.

Sepupu aku kawin pada hari ahad dan majlis menyambut menantu diadakan pada keesokkannya. Penuh la perut aku diisi dengan lauk daging gulai kawah! hehe.. tapi aku mintak maap banyak banyak kat sorang kawan aku (coursemate dulu) sebab tak dapat attend majlis perkahwinannya. Mungkin majlis yang akan berlangsung dikampungnya (terengganu) pada 5hb nanti tetap aku tidak dapat pergi..

Dan ada juga beberapa kenduri akikah di sekitar kampung aku. Apepun, bila duk kampung aku kampung aku akan manfaatkan motto 'duk sampai puas'. Takdenya slogan jom travel.. hehe

Gambar ni aku ambik masa kat MidValley. Kebetulan waktu tu merupakan sambutan Tahun Baru 1.1.2012 dan baru lepas krismas. Seperti biasa, aku jenjalan sorang diri.. letih dan bosan kerana baru lepas 'ziarah' plaza lowyat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...