nuffnang

NUFF

Selasa, 14 Disember 2010

BILA CUTI SEKOLAH; KENDURI!

Seperti biasa, bila masuk saje musim cuti sekolah, encik kenduri akan bermaharajalela.huhuhu. Banyak pulak tu. Kadang-kadang best jugak, tapi adakalanya jadi tak best(sbb bertindih2 dengan program/majlis/aktiviti kita).

Yang paling latest, kenduri sempena sepupu aku bertunang ahad baru-baru ni. Dan sebelum tu, dah ada berderet2 kenduri kat area kampung aku nih.

Sekitar majlis pertunangan sepupu aku. Eh, mana gambar sepupu aku nih? Memang takde la. Biarkan. Anggaplah ianya privacy.


Dan sepanjang minggu ni, aku selalu lekat kat depan laptop je (tapi malas giler nak update blog!). Sebenarnya, takde idea nak taip utk blog ni. Anyway selamat menyambut maal hijrah! (wei, dah ketinggalan la aku ni; baru nak wish ke?..hahaha)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...