nuffnang

NUFF

Ahad, 18 Januari 2015

[TRAVEL] Maganda Boracay! (Part 7) - Apa Nak Buat di Cebu?

Hari ini, hari terakhir aku di Cebu. Sebenarnya banyak perkara dapat dilakukan di sini. Aku cuma ada setengah hari sahaja dan belum sempat explore dengan sepuas-puasnya.

Walaupun setengah hari, aku dah puashati juga sebab rencana yang aku buat berjaya. Dapat naik jeepney, melawat tempat bersejarah, melihat panorama Cebu dari atas, menyaksikan sunset yang cantik, dan menambah adrenalin menaiki ride yang menggayatkan!

Oleh kerana aku pernah merancang untuk bercuti di Cebu selama beberapa hari, jadi aku boleh bagi idea kepada korang kalau datang ke Cebu.

1 ulasan:

  1. Salam cikgu..cebu salah satu tempat wishlist..tahniah cikgu dpt kesana..rezeki..hihi

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...