nuffnang

NUFF

Jumaat, 18 Oktober 2013

TAKWIM CUTI SEKOLAH 2014 DAH KELUAR!

Takwim persekolahan 2014 boleh diakses di http://www.moe.gov.my/v/takwim-sekolah-2014 secara rasmi.

Cuti sekolah 2014 sangat dinantikan untuk merancang sebarang aktiviti travelling bagi aku.. hehe. Tapi susun atur atau pola cuti sekolah ni agak berbeza sikit dengan tahun-tahun sebelumnya. So, takwim cuti sekolah 2015 mungkin sukar dijangka juga seperti tahun 2014. Takwim persekolahan dan cuti umum 2015 klik sini.

Takwim persekolahan dan cuti sekolah ni aku attach-kan sekali kat sini. Pandai-pandai la korang pergi semak calender / kalendar 2014 ye (cari sendiri).


p/s- mutakhir ni, aku malas la nak ber-blogging. kenapa entah?
#kejap, kau mampu guna perkataan 'mutakhir'? hahahaha

1 ulasan:

  1. terjumpa blog ini masa tengah search homestay murah d kuching. plan nak buat trip ke kuching.. boleh jadi guide?? hehe :) not bad. saya asal saratok. tapi kampung saya semua muslim, xda iban. sk kupang tu baru siap bangunan baru, untung la cikgu yang mengajar sana.. sebelum ni, bangunan papan saja. sy sendiri juga pernah bersekolah d sana. :) skrg sy d IPG,, baca blog ni,, boleh la rasa sikit pengalaman cikgu yang sudah posting d pedalaman tu.. hehe.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...