nuffnang

NUFF

Ahad, 23 September 2012

WAITING LIST: CATATAN KEMBARA YG TERTUNDA

Alamak, baru aku perasan sebenarnya banyak catatan/entri perlu aku buat.. *tu la, malas lagi*. Aku memang suka tulis catatan tentang kembara aku sebagai kenang-kenangan dan yang paling penting, aku ada pedoman sikit bila nak pergi semula ke tempat tersebut, contoh perbelanjaan aku dalam satu travelling.


Berikut adalah senarai yg perlu aku settlekan:
1) Sandakan
2) Penang
3) Kota Kinabalu (with friends)
4) Phuket (entry sekerat jalan)
5) Padang (ntah bila nak sambung balik entri)
7) Cambodia (baru tulis intro je..haha)
6) Bawak my siblings jenjalan Kuching

*matilah.. banyak tu!*

Harap-harap mood aku OK untuk menaip kesemua entri tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...