nuffnang

NUFF

Rabu, 21 Julai 2010

CATCH UP MY PREVIOUS HOBBY

Hurmmm.. Dah lama aku tak update. Alasannya simple.. MALAS. huhu. Apepun, sekarang ni aku dah mula kembali hobi lama yang aku tinggal. Dulu-dulu aku suka sangat baca buku atau majalah. Jadi aku dah rasa berbaloi juga menghidupkan kembali semula hobi lama tu. Sekarang ni pun, otak macam dah berkarat sikit. Kurang membaca. Oh ya, seruan kerajaan pun suruh kita jadikan membaca amalan kita. Untuk meningkatkan kemahiran dan improve my english, aku telah melanggan 3 majalah iaitu Reader's Digest, Discovery Channel Magazine dan CHIP magazine.

Bila waktu petang atau waktu free, baru best baca majalah ni

Isi dalam majalah Discovery Channel; Menarik picturenya..

Majalah ni aku baca sejak duk UTM dulu, pastu jarang baca lepas grad. Info pasal komputer best!

Ni lah isi Majalah CHIP tu, diorang ada buat comparison dan siap bagi rating lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...