nuffnang

NUFF

Ahad, 22 November 2009

KEJOHANAN OLAHRAGA

Seperti yang sedia maklum, minggu ni adalah minggu yang agak sibuk sikit bagi aku.. sebelum majlis jamuan kelas bermula pada hari isnin 16Nov baru-baru ni, kami warga SKNG telah menjalani sesi fotografi (walaupun kami bukan model,hehehe). Gambar-gambar kelas dan rakan-rakan sejawat telah dirakamkan sebagai diari & sejarah bagi tahun 2009. Di sini, aku tak dapat nak upload gambar-gambar tersebut kerana fotonya itu masih belum aku terima.

Jadi, peristiwa selanjutnya pada keesokan hari adalah kejohanan sukan olahraga. Awal-awal nak bagitau bahawa kami tidak menyediakan acara padang(macam lompat jauh atau lompat tinggi) hari tersebut, semuanya acara balapan (trek cuma ada 4 lorong je, boleh ke sebut balapan?? kehkehkeh).

Rumah sukan telah diberi: merah, kuning, biru dan hijau. Acara yang tersedia di bahagikan kepada 2 tahap(thp 1 &2) dan 2 kategori (Lelaki & pompuan).

Murid-murid berkumpul dengan penuh tidak sabar dan semngat berkobar-kobar!
Sebelum acara bermula, undian lorong perlu dijalankan dengan mencabut bola pingpong bertanda 1,2,3,4. Acara saringan telah dijalakan terlebih dahulu..pengadil & hakim bersiap sedia juga!
Acara yang dipertandingkan:
larian 50m
larian 100m
larian 200m
larian 4x100m
larian 4x200m

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...